sobota, 12 lipca 2014

Mała Inspiracja okiem Baby Lens

Środowy upał w centrum Warszawy. Przebieranki i wielka bieganina. Tak właśnie wyglądała sesja fotograficzna we współpracy Baby Lens i Małej Inspiracji!
Gosia w nogi, a my za nią! Ja, Marek i Kamila-nasza przeurocza fotograf. My łapiemy, robimy zasadzki, a Kamila biega, kuca, wygina się i pstryka :D Bałam się, że niewiele z tego wyjdzie, ale efekty są przeurocze, piękne, kolorowe i idealnie pasujące do mojej koncepcji ubranek.
Na tapetę wrzuciłam 3 zestawienia: sukienkę z koła w groszki, która w tym sezonie jest chyba wielką faworytą; romantyczne A la kimono oraz super wesoły i frywolny zestaw hipisowski.











































4 komentarze :

  1. sliczne :) ta rozowa bym z mila checia przygarnela

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowa będzie od poniedziałku dostępna na www.wzoryikolory.com :D Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam dzieci, a już bym z chęcią kupiła te przepiękne sukieneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, trzecie zdjęcie jest cudowne! :)
    Wszystkie stylizacje są piękne, ale osobiście najbardziej zauroczona jestem pierwszą. Nie wiem czy to za sprawą tego idealnego ujęcia na trzeciej fotografii, ale maleńka prezentuje się w niej wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń