czwartek, 26 marca 2015

Cepelia w wielkim mieście

Zaświeciło słońce więc wyszłyśmy. Zanim byłyśmy na miejscu to już kropiło...
Na szczęście delikatne wczesnowiosenne powietrze szybko nas zachęciło do spaceru z aparatem i nowym płaszczykiem.

Małgośka szalała, tańczyła i śpiewała na całe gardło. Kolory dodają powera!










Co nieco o płaszczu:

Jak już wiecie, projektuję tkaniny. Głównie na potrzeby mojej drugiej marki: Wzory i Kolory, ale pomyślałam, że i ubranka powinnam szyć z takich właśnie autorskich materiałów. Kolekcja FOLK by WiK powstała już w zeszłym roku, ale dopiero teraz zainspirowała mnie do uszycia z niej ubranka.
Żywa kolorystycznie, energiczna i taka nasza- polska :D
Wierzch płaszcza to drukowana bawełna, która strukturą przypomina surowy, gęsto tkany len! Podszewka jest z białego polaru, dzięki czemu płaszczyk jest cieplutki i milutki dla ciała.
Do wykończenia użyłam efektownych dodatków w czerwonym kolorze: tasiemki, która zdobi wszystkie brzegi, a także połączenia tkanin oraz cudowne guziki, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia!














Spacer zakończyłyśmy lodami śmietankowymi :D







1 komentarz :