wtorek, 31 marca 2015

Mali Giganci i Mała Inspiracja

Tego posta nie mogło zabraknąć!


Na początku lutego z niedowierzaniem przeczytałam maila o treści:

"...W związku z rozpoczęciem zdjęć do nowego show telewizji TVN "Mali Giganci", gdzie występować będą dzieci w wieku 4-12 lat, zgłaszam się z pytaniem czy byliby Państwo zainteresowani pokazaniem swoich projektów w programie..."

 Pomyślałam- to będzie piękny dzień :) Cała polska zobaczy moje projekty i to nie byle gdzie, ale w programie, który zdecydowanie jest telewizyjnym wydarzeniem tego sezonu, wzbudza liczne emocje i bawi każdego, bez względu na wiek i płeć! WOW :D

Wybór stylistki padł na Tęczową i Morską sukienkę, a ponieważ Kinia występowała w duecie ze Stasiem, to do falbaniastej sukieneczki uszyłam jeszcze kamizelkę w romby!

























Czekałam na emisję mojego odcinka z niecierpliwością! Kupiliśmy nawet szampana :D
Zwiastuny puszczane wcześniej w telewizji tylko podsycały moją niecierpliwość.

Oglądaliście? Jeśli tak to zapraszam na małą fotograficzną powtórkę z duetu i trio pt. Mała Inspiracja i Mali Giganci. A jeśli nie mieliście okazji zobaczyć tego odcinka to jest on dostępny tutaj .


Na pierwszy front poszła Klika Rubika! A w naszych kolorowościach zaprezentowali się Kinga i Staś, dzieciaczki, które są tak urocze i naturalne, że uśmiech sam pcha się na usta. Zakochane w sobie maluchy opowiadały Filipowi Chajzerowi o ich niezwykłym uczuciu, które połączyło ich w programie :)










Czyż nie są słodcy? Zdradzę Wam, że swoje ubranka projektuję właśnie dla takich cudownych, barwnych i energicznych dzieciaczków.

A oto Klika Rubika w swojej całej okazałości:



Po kilku kolejnych fantastycznych występach przyszła kolej na Wiktorię Gąbkę z grupy Czadersi, którą opiekuje się Aneta Todorczuk-Perchuć.

"Gąbka" zaśpiewała piosenkę Artura Andrusa "Królowa nadbałtyckich raf" :) Był to dla nas niezwykły zbieg okoliczności, bo odcinek ten oglądaliśmy w Krasnymstawie, u mamy Marka, która uwielbia Andrusa, a jego płyta z tą właśnie piosenką często wybrzmiewa w ich rodzinnym domu! Znamy ją już na pamięć.
Tak, tak, teraz już wiem, dlaczego stylistka wybrała właśnie sukienkę Morskie Opowieści!






Dzieciaczki brały także udział w quizie!




Na koniec programu jury w składzie: Kasia Bujakiewicz, Agnieszka Chylińska oraz Kuba Wojewódzki mogli przyznać dodatkowy punkt dla jednej z drużyn za wyjątkowe wykonanie. Punktem tym nagrodzili oczywiście duet Kingi i Stasia, a ja po cichu wierzę, że to odpowiednia stylizacja pomogła im w tym sukcesie ;)



Przyznam się Wam, że od soboty, każdego poranka oglądam sobie te zdjęcia! Daje mi to energię na cały dzień i upewnia w tym, że warto marzyć i robić to co się czuje.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz